Thailand - Reisverslag uit Trat, Thailand van Tessa Veenstra - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Trat, Thailand van Tessa Veenstra - WaarBenJij.nu

Thailand

Door: tessaveenstra

Blijf op de hoogte en volg Tessa

29 Juni 2012 | Thailand, Trat

heej

we hebben nu twee dagen gereist. En we zijn nu in trat.

woensdag zijn we uit geneve gevlogen naar Amman. We meosten daar zeven uur wachten maar dat is was wel te deon. Het was avond en dan konden we lekker beetje rustig aan doen. Helaas konden we niet naar buiten maar dat overleef je wel.

Toen we uit het vliegtuig kwamen bij Amman naar de bus toe dacht ik goh wat straalt dat vbiegtuig nog wanrmte uit de moters af. Dat was helmaal niet zo was gewoon de lucht, hihi. Toen we weer konden vliegen ben ik meteen in slaap gevallen. Daarna hebben ik de Smurfen en nog een dineyu film gekeken wel leuk vermaak je je nog wat is zo'n ding.

Toen we uit stapte warren we in Bangkok. Eerst duur de het wel een uur voor dat we naar onze bagage konden. We mogen hier tot de 27 zijn. dat komt mooi uit want we vliegen de 28 zo vroeg in de ochtend, dat we de 27 al inthecken en door de dounne zijn.

Eerste indruk was drukte groot mooi stank hihi. Die geur ben ik al aan gewent en we zijn uit bangkok gegaan omdat ik eerst gewoon aan het land en de warmte wil wennen.

vandaag hebben we 5 uur in de bus naar trat gezetten een plaatsje bij de kust en aan de grens.

we gaan morgen naar een mooi eiland. met wit zand en helder blauw water.

nu ga ik

doeg doeg

veel kusjes Tessa

nu gaan we naar de nacht markt

  • 29 Juni 2012 - 17:38

    Meneer De Boer:

    hier even een korte notitie van je ex-mentor. We hebben gisteravond een mooie avond gehad op de BHS. Uiteraard heb ik jou ook genoemd.
    Denk dat je via de andere meiden daarover ook wel iets zult horen.
    Ik wens je veel plezier. Wat een ervaringen nu al!
    Vr. groet,
    F. de Boer

  • 29 Juni 2012 - 19:55

    Joke:

    hey Tessa,

    leuk om je zo een beetje te kunnen volgen! en blij te horen dat het goed gaat ondanks de stank hihi

    we missen je wel hoor!
    love you

    xxx en natuurlijk ook van de rest

  • 30 Juni 2012 - 13:27

    Evelien:

    lekker warm dus!!!! waar gaan jullie na de 28ste heen???

    liefss

  • 30 Juni 2012 - 16:09

    Rianne:

    Hoi Tessa, wat leuk wat je allemaal nu al meemaakt! Ik ben benieuwd naar je andere reisverslagen!

    groetjes Rianne

  • 01 Juli 2012 - 15:06

    Nynke:

    Heey tessa,

    Dat eiland klinkt mooi!
    We hebben je tijdens dediploma uitreiking gemist.

    Xxx nynke

  • 10 Juli 2012 - 14:58

    Marijke Hoekman Jisp:

    Ha Tessa, wat een buitenkans he met Angelika naar Thailand, hoe voel je je daar, hoe ervaar je die cultuur, gewoontes, sfeer, klimaat? Maak je gekke en of grappige dingen mee.
    Liefs , een geweldige tijd, Marijke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Trat

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2012

Nog een weekje

14 Juli 2012

verslag tot 14 juliu

05 Juli 2012

al een week

04 Juli 2012

al een week

29 Juni 2012

Thailand
Tessa

Actief sinds 25 Juni 2012
Verslag gelezen: 3756
Totaal aantal bezoekers 8170

Voorgaande reizen:

26 Juni 2012 - 14 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: