al een week - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tessa Veenstra - WaarBenJij.nu al een week - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tessa Veenstra - WaarBenJij.nu

al een week

Door: tessaveenstra

Blijf op de hoogte en volg Tessa

04 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Heej iedereen,

Ik ben nu al een week uit Nederland en wat hoor ik mooi weer. Hoe kan het ook anders hé. Vandaag was het erg warm, vanochtend zijn we naar de markt geweest en vanmiddag naar een dierentuin met de fiets.die we huren, maar eerst even afelopen. dagen.

Zaterdag zijn we met de boot naar koh kood gegaan. In de folder stond én mooie boot die ook naar Amelandgaat. Nou dus niet het was een oud klein dingetje waar alles.aan kraakte. Het anboord komn

  • 04 Juli 2012 - 12:56

    Tessa Veenstra:

    Gaat goed staat je er al terwijl hij nog niet af is

  • 09 Juli 2012 - 21:12

    Jikke Kortstra:

    Inderdaad. Gelukkig las ik eerst het volledige verslag. Kun je het Thais al een beetje spreken??? (Handen en voetenwerk is ook leuk, hoor) Groetjes, ook aan Anjela en "have fun" !

  • 09 Juli 2012 - 21:12

    Jikke Kortstra:

    Inderdaad. Gelukkig las ik eerst het volledige verslag. Kun je het Thais al een beetje spreken??? (Handen en voetenwerk is ook leuk, hoor) Groetjes, ook aan Anjela en "have fun" !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2012

Nog een weekje

14 Juli 2012

verslag tot 14 juliu

05 Juli 2012

al een week

04 Juli 2012

al een week

29 Juni 2012

Thailand
Tessa

Actief sinds 25 Juni 2012
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 8170

Voorgaande reizen:

26 Juni 2012 - 14 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: