al een week - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tessa Veenstra - WaarBenJij.nu al een week - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tessa Veenstra - WaarBenJij.nu

Door: tessaveenstra

Blijf op de hoogte en volg Tessa

04 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Heej iedereen,

Ik ben nu al een week uit Nederland en wat hoor ik mooi weer. Hoe kan het ook anders hé. Vandaag was het erg warm, vanochtend zijn we naar de markt geweest en vanmiddag naar een dierentuin met de fiets.die we huren, maar eerst even afelopen. dagen.

Zaterdag zijn we met de boot naar koh kood gegaan. In de folder stond én mooie boot die ook naar Amelandgaat. Nou dus niet het was een oud klein dingetje waar alles.aan kraakte. Het anboord komn

• 04 Juli 2012 - 12:56

Tessa Veenstra:

Gaat goed staat je er al terwijl hij nog niet af is

• 09 Juli 2012 - 21:12

Jikke Kortstra:

Inderdaad. Gelukkig las ik eerst het volledige verslag. Kun je het Thais al een beetje spreken??? (Handen en voetenwerk is ook leuk, hoor) Groetjes, ook aan Anjela en "have fun" !

• 09 Juli 2012 - 21:12

Jikke Kortstra: