Zwitserland - Reisverslag uit Terwispel, Nederland van Tessa Veenstra - WaarBenJij.nu Zwitserland - Reisverslag uit Terwispel, Nederland van Tessa Veenstra - WaarBenJij.nu

Zwitserland

Door: tessaveenstra

Blijf op de hoogte en volg Tessa

26 Juni 2012 | Nederland, Terwispel

mensen voor dat ik iets zeg er is hier een ander toetsen boord dus sorry voor de fouten.

Heej iedereen.

Vanochtend ben ik gevlogen naar Zwitserland. Ik was hier mooi op tijd, alles liep heel soepel had meteen me tas en had Anjela ook al meteen gevonden ik blij. Omdat we een nacht in Zwitserland blijven moesten we ons vandaag vermaken. De vriend van Anjela had gehoord dat er een actie is met boot kaartjes. Hierdoor hebben we voor maar 5 frank het meer van geneva over gestoken en in Frankerijk geweest nou wat wil je nog meer. Het was een klein stadje, heel toeristies en heel mooi. het dorpje hete Yvoire. Overal waren bloemen en het lag op een best wel stijle berg waardoor we op en af gingen.

Daarna zijn we terug gegaan. en heb ik geslapen. Ben nog best wel moet van de reis.

Terug komst van geneva yijn we richting de vriend van Anjela gegaan waar we vanacht slapen. Hele aardige mensen.

Nu yit ik even achter de pc maar ga stoppen. Heb best wel honger maar ze eten hier allemaal later. dus kan nog even wachten.

O de appelsap is hier wel vet lekker :D

xx Tessa

  • 27 Juni 2012 - 07:15

    Margreet:

    Ik zie het wel, je bent nog maar net weg en bent de eerste dag al van buitenland naar buitenland gegaan, super, een mooi begin van je reis.

  • 27 Juni 2012 - 09:41

    Aranka:

    Tessa,

    Ik wist niet dar je naar Zwitserland ging. Wat ga daar doen? Ik wil op de hoogte blijven dus dit is een goeie blog om dat te doen. Maaaaaaar hoe meld ik me dan aan? Hoe zit dat precies?

    Kus Aranka vanuit het regenachtige nederland :( :p

  • 28 Juni 2012 - 13:00

    Loes En Rory :

    Leuk hoor dat we je zo kunnen volgen! Wij zijn erg benieuwd naar alle verhalen.

    Fijne reis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Terwispel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2012

Nog een weekje

14 Juli 2012

verslag tot 14 juliu

05 Juli 2012

al een week

04 Juli 2012

al een week

29 Juni 2012

Thailand
Tessa

Actief sinds 25 Juni 2012
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 8173

Voorgaande reizen:

26 Juni 2012 - 14 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: